söndag 12 februari 2012

Lördagens bloggevent 2012

Ååå, det var en helt underbar lördag. Så roligt jag har haft.
Ett stort tack till Emma "Att vara någons fru" som rodde detta i land på ett sånt fantastiskt sätt!

Okej, för er som inte var där, en snabb sammanfattning:

Mingel - första tillfället att träffa underbara bloggare.
Björn Ranelid föreläste - wow, vilken människa!

(ursäkta bildkvalitén... mobil, mörkt rum... ja, ni vet)

Pause med mingel såklart och underbart goda Limhamnsbomber! Tänk dig en vaniljbulle och grädde i... de var sjukt goda (inget utryck jag brukar använda... men det passar på dom här)
Sen var det dags för smink kurs med södra Sveriget hetaste Drag Queens.



Därefter blev det hår hår hår, Headorama hair.
Super cool islänning, med sin supervackra assistet, fixade håret


Å så roligt vi hade.

Så blev det goodiebags... wow, vilka påsar med grejer.
(mer om det imorgon ;)

Snabbt till hoteller för att byta om och sedan middag med underhållning.
(kolla Emmas blogg om du vill veta mer)
Hotellnatt och hotellfrukost... mmmm, lyx!
Lite småshopping i Malmö innan vi åkte. Mys!

Det var en helt fantastiskt rolig dag och jag är SÅ glad att
 min vän Kicki "Creando" drog med mig på detta.

Nu skall jag packa upp både väska och goodiebags.

Kram kram Malin











3 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Och jag är sååå glad att du var med Malin. Till hösten gör vi Stockholm. Glöm inte det ;)
Kramar i massor!

Fröken Foto sa...

Haha, jag har redan berättat det här hemma ;)

Unknown sa...

Det ser ut som ni hade riktigt rolig! Hoppas det blir igen! Nästa gång vill jag vara med!
Kram kram
Nelya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...