fredag 24 februari 2012

Omtanke

Igår berättade jag att jag skulle ge min mage lite extra kärlek och omtanke.
Så när jag satt där vid frukostbordet funderade jag på hur det skulle gå till.
 Ja, naturligtvis får det bli snäll mat och minska på de stressfaktorer som finns i vardagen.
Kan jag göra något mer?
Känner efter... Aj, ont i dag också, men inte som igår tack och lov!
Ser på tulpanerna, oj då, borde nog kasta ut dem...eller?...fram med kameran.
Inte för att magen på någotvis blir minde ond för att jag fotar, men själen gör det ;) 
Så idag håller jag huvudet högt, så jag slipper se damråtterna som snart är lika stora som katterna ;P

Så här blev det.




Visst är det vackert med vissna tulpaner också?!!

Önskar er alla en toppenfredag.
Kram Kram Malin

1 kommentar:

Helen sa...

Vilka otroligt vackra foton! Gillar den längst ner till vänster allra mest:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...