lördag 10 mars 2012

Nitväska

Det är lördags kväll... snart börjar Melodifestivalen final!
Hurraiii!

Idag blev det lite röj i garaget... kan inte förstå hur rörigt det kan bli där hela tiden ;)
och sen är lillasysters nitväska klar.


Nitskärp köpta på loppis får pryda en a sidan och med ett fräckt foder.
Den är liten, inte mer än 20 *15.
Precis som hon ville ha det.

Jag brukar döpa alla mina väskor, som ni säkert vet.
Oftast vet jag redan när jag syr den sista sömmen vad väskan skall heta...
men inte nu. Så jag behöver era förslag!

Vad kan den här lilla tuffingen väskan heta???


Ha en fin fin fredagskväll.

Kram kram Malin



10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, varför inte döpa den till "euphoria" dagen till ära!
Kram Isabelle

Vuxenmamman sa...

Så snygga saker......
Ledsen att jag inte hunnit till dig. Så mkt just nu...tre födelsedagar på 2 v.Ska bättra mig.

KRAM

Anonym sa...

Jag tycker att den ska heta Nita eftersom den har så mycket nitar på sig och jag heter aNita. <3

House number 11 sa...

Namnförslagen här är ju underbara! Jag hade också Nita som förslag, men Euphoria är kanske häftigare!
Vilken underbart fin bild du målade, där på morgonkvisten. Fantastisk!
Ha en fin söndag!
Kram Jenny

Vintage House sa...

fantastiskt fin:)
ha en skön skön söndag
kram
sandra

HOUSE of ADELA sa...

Å så fin!! Euphoria som de föreslagit här ovan är ju toppenbra!

Kramar:)
Adela

Handgjorda drömmar sa...

Superläcker!!
Himla smart att använda gamla nitbälten - hade jag aldrig kommit på själv:)
Kram Marie

CreandoPhoto sa...

Jättefin blev den! Jag röstar för Loreen eller varför inte Estelle? ;)

Kramar Kicki

marija sa...

Cool väska. Du är kanon på din aväskor. Kram Marija

Fröken Foto sa...

Tack alla fina läsare. Ni är Toppen!
Kram kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...