tisdag 20 mars 2012

Pysseldag

Idag har jag en lugn och mysig pysseldag.
Regnet hänger i luften och jag skall hålla mig inne ;)
Dottern kommer hem tidigt från skolan idag, så då brukar vi ha lite tjejmys.
Idag blir det nog i form av pyssel, tror jag.

En mysbild i vårsolen.




Igår åkte jag till en affär jag aldrig varit i förrut.
Jag hade inte så höga tankar om den när jag åkte dit.
"En sådan avlägsen plats... kan det vara något att ha", tänkte jag.

Precis vad det var.
En helt underbar butik där jag bara vill ha med mig stora plånboken och en släpkärra
(för att kunna frakta hem sakerna ;)

Bilderna är hämtade från hemsidan. Klicka HÄR för att komma dit.

Ha en underbar tisdag.

Kram kram Malin

5 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Ja, de verkar ha mycket snyggt där!!! Du har väl sett hennes blogg (hon som har butiken?),Aratorp? Hon visar ofta mycket snyggt från butiken!
Ha en mysig dag!
Kram!

CreandoPhoto sa...

Ja, det är ett guldställe! Både vad gäller inredning och tyg. Är faktiskt där rätt ofta :)
Kramar

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh ..har tänkt ta mig dit ....var säkert tjugo är sen ( kan det verkligen vara det ??) som jag var där......jag kanske ska ta mig en trisslott och se om det kan bli ett nytt besök ...*skrattar.

Kram Pernilla på Piazzan

Vardaxlyx sa...

<3 Jag vill önska sötaste dig en kanon fin torsdag <3
KRAM i massor!!!!

Coolaannna sa...

Där är jag ofta!

Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...