onsdag 7 mars 2012

Sylängtan ;)

Hej på er. Idag skiner solen, det är då det är som bäst att vara förskollärare *haha* 
Det är såklart inte helt sant, det finns många andra härliga stunder i det jobbet :)

Heldag på jobbet = ingen systund.

Det är lite tungt för jag har just köpt hem tyg till en festväska.
En tjej ska gå på skolbalen och jag har fått äran att sy en väska till henne.
Det kittlar i fingrarna och hjärnan går på högvarv ;)
Samtidigt håller jag på med en annan väska med nitar på... trodde ni inte om mig va?*haha*

Mer om detta en annan dag.




*haha* nya tulpaner hemma.

Ha en underbart fin onsdag.

Kram kram Malin

4 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Nitar! DET låter spännande Malin :)

Ha en fin dag vännen!

Kramar

vardaxlyx sa...

Jag tackar ödmjukas för rösten!! <3 till dig!!

Malin på pastill.nu sa...

Jag tänker ofta att det vore trevligt att sitta på kontoret och virka, men jag tror inte min chef skulle uppskatta det, haha!

Helen sa...

Kul det ska bli att se, både nitväskan och festväskan! Önskar att jag kunde sy som du!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...