tisdag 15 maj 2012

foto mys

Idag blir det foto-mys hela dagen ;)
Gårdagen gick oväntat bara till jobb, så idag tar jag igen det jag skulle gjort igår.
Egenstund... bara jag och min kamera *haha*
Börjar ni tröttan?
Nja, då får ni nog tänka om... för det kommer bli mycket fotosnack framöver.

Fick bra tips av min fina vän Kicki, så nu är det bara att experimentera.




För ett tag sedan gjorde jag ett inlägg om min frukostvana ;)



Nu har hela familjen anammat det och fröerna har nu hamnat i burkar som åker fram varje frukost.




Det är underbart gott med naturell yoghurt, frö och jordgubbar.

Hoppas ni har en fin fin tisdag.

kram kram Malin

4 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Jag älskar ju foto så jag hänger gärna på i ditt fotosnack:) härliga bilder! Vill ha tid att lära mig fotoshop också men det tar sån tid tycker jag. Kram Nilla

CreandoPhoto sa...

Urläckraste jordgubbsbilden! Sååå himla duktig du är vännen :)

Kramar

CreandoPhoto sa...

Tröttna? ALDRIG! :)

Helen sa...

Vad bra att du pratar foto då kanske jag kan passa på att lära mig lite:)

Kram Helen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...