måndag 31 december 2012

Flytt



Nytt år, nya utmaningar.
Mitt pysselintresse finns såklart kvar, men min tid kommer gå mer till min kamera *ler*
och jag tänker låta mitt fotointresse så ytterligare utrymme. Därmed kommer den här
bloggen att få vila lite... kanske får den fart igen om ett tag, men fram tills dess hittar ni
mig på min fotoblogg  -  Meam Die som betyder Min Dag. Klicka på bilden för att komma dit.
 
 
 
Tack för att ni kikade in här och jag önskar er en fortsatt fin dag.

kram kram Malin
 


1 kommentar:

Jessica sa...

Jätte fina bilder =) Jag försöker, vill ha en liten hemma studio. mest för hobby och ta egna proff bilder på barnen. =) Men vet inte helt hur jag ska sätta upp mini studion. Men jag testar mig fram lite.
Ha en bra dag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...