tisdag 20 december 2011

"Färdig"

Igår var det städdag, granen är klädd och det känns som jul i hela huset. Med barnens snöflingor på fönstret hjälpte snön att hitta rätt. Idag kom första snön (rätt blöt men man får vara glad för det lilla) och med den juliga känslan som infann sig hos mig blev det julgodistillverkning.


Choklad i all enkelhet, men mmmm, vad vi tycker det är gott. Vit choklad är sonens favorit (vit choklad med cornflakes) lite för söt för min smak, rischoklad och så till sist MIN stora favorit Rock... något *haha* (Mörk choklad, jordnötter, maschmellows och dumlekola.) Å, det är plågsamt varje gång jag tar en bit och tvingar mig själv att inte äta upp alla ;) , men jag lovar mig själv varje gång att fortsätta "plåga" mig *hihi*.



Ha en underbar tisdagskväll. Kram Kram Malin


4 kommentarer:

Helen sa...

Skulle gissa att det är Rocky Road du har gjort, brukar också göra den, mumma:)

CreandoPhoto sa...

Åh, den har jag hört talas om. Men inte vågat tillverka. Här har det gjorts godis också idag. Och granen är inne. Men inte ett enda paket är inslaget. Stressigt? Javars! :)
Kramar Kicki

Vardaxlyx sa...

Rocky Road som är såå gott! Prova att ta skumtomtar i nästa gång ;-) MUMMMMAA!
Massa kramar till dig!

Tina sa...

Mums, så gott!

GOD JUL, julekram Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...