fredag 30 december 2011

Nelli

Dagen före nyår brukar vara städdag i vårt hem... så även idag. Undviker att städa sista- och första dagen på året *hihi*, skön princip jag har. Men i år hade jag något roligare att göra än att städa, så efter att ha superstädat satte jag mig och sydde klart ”Nelli”. Rätt prålig, som så många utav mina väskor :)


Den var rolig att göra och dessutom har jag fått en ny kärlek... limpistolen! Kan inte förstå hur jag kunnat hålla mig borta från den tidigare. Det är ju bara SÅ roligt och lätt att använda den.
Nu önskar jag alla ni underbara läsare en fin fredagskväll.
Kram Malin

2 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Grymt duktig är du =) Jag vill önska dig ett gott nytt år!
Kramkram

CreandoPhoto sa...

Gott nytt år fina vän! Kramar Kicki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...