söndag 8 januari 2012

En stor Miranda



Igår var vi på Loppis... älskar loppis!!! Det blev bara sytillbehör, billiga dragkedjor, tryckknappar och en jättefin lampskärm, få se vad det blir med den :)


Hade vi några goda vännen hemma igår kväll, men innan de kom sydde jag färdigt en till väska till väskfamiljen. Miranda har fått en storasyster!

Det här är Miranda... en liten liten väska...


...och det här är hennes storasyster :D
Tycker så jättemycket om Mirandaväskan,
men den är lite väl liten och ibland behöver även jag ta med mig lite mer saker.


Hoppas ni alla får en superskön söndag.
Själv ska jag ta med mig min

underbara lillasyster Sofie

på en shoppingtur och en mumsig fika.

Kram Kram Malin

5 kommentarer:

Enkla Ting sa...

Hejsan!!!!
Tack tack för att jag fick äran, hoppas du får en fin vecka!!!
Kram från Kajsa

CreandoPhoto sa...

Du är så produktiv vännen:) Härligt! Och loppis på det. Det bästa, bästa :)
Kramar Kicki

Vardaxlyx sa...

Jag vill springa in och önska dig en trevlig tisdag!
Kramkram

Miss Marie sa...

Vilken söt liten väska!

Fröken Foto sa...

Creando: Kanske har för mycket fritid?... NÄ!

Marie: Tack söta du för den kommentaren och välkommen till min blogg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...