fredag 6 januari 2012

Lisbeth Dahl


Igår fick jag en jättefin present av min kära syster Elaine... en Lisbeth Dahl necessär!!!

Å vad jag bara älskar alla hennes produkter (visste du det Elaine?), en stor inspirationskälla för mig är allt jag sett hitills ; ) . Själv köpte jag mig ett hårspänne för några dagar sedan av samma märke.


Visst är den underbar!!! Vill ni se mer av hennes produkter klicka Här.

Idag blir det bara familjemys. Fika hos en god vän, spela spel med barnen och kanske avsluta med en film eller något... Inget speciellt på agendan alltså :)

Ha en ToppenFredag.
Kram Kram Malin

3 kommentarer:

Tina sa...

Jag fullkomligen älskar LD, går alltid till butiken när jag besöker Köpenhamn!
Tack för din gulliga tanke om awarden! Jag tar till mig den med all lycka och värme du förmedlar, tack!
Har dock bestämt mig för ett awarduppehåll, eller vad jag ska kalla det. Känner att tiden inte räcker till...har en liten ruta i sidan av bloggen där jag nämner det. Men tack ändå, snälla du!

KRAM o ha en trevlig kväll!

Vardaxlyx sa...

Vilken underbar väska!! Det är kärlek det hihi!
Kramkram i massor

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...