söndag 29 januari 2012

Lite av varje

Hej på er. Idag var det en seeeg dag.
Var hemma hos ett par goda vänner,
Kicki "Creando" var där och bjöd på en fantastiskt god förrätt,
tips från Vardaxlyx hörde jag ;) Tack vännen!

Varmrätten stod värdparet för, super god laxgryta med hemmagjorda klyftpotatis
och själv bjöd jag på desserten, kladdkakemuffins med gräddtopp.

Det blev en toppentrevlig kväll och tiden sprang iväg,
konstigt... jag brukar alltid höra sov klockan ringa, men inte igår.

Första söndagen på länge som jag inte spenderat i ateljén, knepig känsla.

Igår sydde jag en "Manda Stor", fast med svart kant. Bara axelremmen skall sättas dit också.



Fick plötsligt sån beslutsångest... vilken färg är bäst på kantbandet???


 Så här såg första "Manda Stor" ut, ett vinrött kantband...

... men man kan ju också ha bronsfärg eller min favoritrosa.
(har bara lagt på dessa banden, därför ser de så konstigt ut)

Någon av er som har en åsikt??? Vill jättegärna höra vad ni tycker.

Nä, nu kallar dottern på mig, dags att läsa lite god natt saga.

God natt
kram Malin


2 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Hihi va söta du är =) Vilken förrätt blev det??
Kramkram denna underbara måndag!

elaine sa...

brons va jättefin! (precis som du!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...